Snart har halva tiden gått, snart kommer äntligen min lilla bebis!

2010-08-15, 00:06:18 / Kategori: graviditeten
Jag bara drömmer och drömmer om dig, snart har halva tiden gått. Det känns som det var igår jag gjorde graviditetstestet och det visade posetivt, minns verkligen den kvällen. Jag hade fått jätte ömma tuttar och dom hade växt så jag började undra lite och min kompis sa att du kanske är gravid. Jag tänkte och gjorde ett graviditetstest eftersom att jag hade ett hemma sen tidigare, jag gjorde det och det visade posetivt. Jag fick världens chock verkligen, jag var ju inte beredd på det. Jag gick hem till min kompis och visade testet så man inte kollat fel och blir besviken och hon sa också att det var posetivt, jag vart verkligen överlycklig. Mitt livs lyckligaste dag var det. Jag visste redan då vad jag ville och det var att det här barnet det är mitt det ska snart få komma till världen. Min dröm, mitt liv var gjort, nu har jag verkligen allt jag någonsin drömt om. Den dagen kommer jag aldrig att glömma den dagen var den bästa dagen i hela mitt liv.
Nu sitter jag här för mig själv och tänker, snart har halva tiden gått och tror nog inte att det finns någon som är lyckligare än jag. Jag vet att inne i min mage växer min älskade lilla lillgrabb som snart kommer att ligga här bredvid mig och vara den sötaste och det bästa som någonsin har hänt mig. Börjar växa och fetare kommer man att bli.
En liten kille, beräknad den 6 januari, mamma längtar efter dig!



När jag fick se det här och veta att det var en kille, då tänkte jag verkligen jag är den lyckligaste som finns!

Anonym

lägg upp bild på magen :D



2010-08-15, 01:02:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?