3 November.

2010-11-03, 10:53:30 / Kategori: Allmänt
Vaknade precis och älsklingen ligger uppe och sover fortfarande. Han skrev en lapp till mig sött va? ;) haha. Han skrev att jag fick gärna diska om jag ville, vill jag de? men sen stod det att jag skulle få kina och någonting mera om jag gjorde de, mutning! haha. nä skoja, ska faktiskt diska åt min älskling senare ska väl äta lite frukost först iaf.
Igår var vi hemma hos hans kompis Ag iaf och kollade på hockeymatch. Kollade Modo-Brynäs och Modo vann för er som ville veta, själv är jag inte så speciellt intresserad men trevligare än att bara sitta hos älsklingen och inte göra ett skit. Vi gick hem i skaplig tid också för att vara älsklingen, gick väl innan 12 iaf och sen var det en bit att gå också men det gjorde mig inget. Kom hem hit och älsklingen satte sig och spelade, jävla nörd och jag somnade på soffan som vanligt (a).
Nu ska jag äta lite frukost sen gå och handla lite schampo och balsam och sen diska lite åt älsklingen.
Bilder kommer upp senare eller när jag kommit hem igen. puss

Sabine

mysigt å sova ^^



2010-11-03, 12:12:45 URL: http://enibas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?