30 November.

2010-11-30, 15:16:29 / Kategori: Allmänt
Sista dagen i november och pengar har man fått också. Det är helt sjukt vad det är kallt ute också. igår morse var det 16 minus och idag var det 14 minus. Hade sovmorgon idag också till 10 men hade kunnat tagit till halv 1 eftersom vi inte hade någon gympa men så kan det bli ibland, så hade bara 1 lektion idag. Imorgon så har vi förhoppningsvis bara en lektion också med tanke på att svenska lektionen är inställd och kanske engelska lektionen så då börjar jag halv 1 och slutar 10 i 2 skit skönt. Igår hade jag verkligen ingen blogg lust, var inte på alls bra humör men idag är jag iaf på mycket bättre humör men har inte haft något internet förens nu!
Nu ska jag kolla lite på film, hörs senare. puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?