4 November.

2010-11-04, 13:36:27 / Kategori: Allmänt
Regn regn regn, fyfan vad det regnar! Det har nog regnat oavbrutet nu i två dagar är det inte dags för regnet att ge upp nu?
Igår gjorde jag och älsklingen inget speciellt. Vi gick ut och åt på Kina precis som han skrivit på lappen och det smakade riktigt gott, tror fan inte det finns något godare än det alltså. Senare på kvällen hade älsklingen en träningsmatch. Han spelar alltså innebandy för er som inte vet det, han står i mål. Han är riktigt duktig tycker jag. Dom vann iaf träningsmatchen.
Nu ligger jag bara här på soffan framför min data, älsklingen fixade nyss internet till den. Han och hans bror sitter på en varsin data och spelar, nördar!
Nu ska jag kolla lite andra avenyn. puss

Veronica [♥Gravid v35♥]

Jo jag vet :O H*n ligger ju fixerad och långt ner redan så lillen kommer nog precis när den vill :P



Skönt att allting är bra med er :)



2010-11-04, 13:40:06 URL: http://thisisshit.webblogg.se/

Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

jadå, hur är det här då? allt bra?



2010-11-04, 14:58:21 URL: http://mammaflikkan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?