7 November - Hemma igen.

2010-11-07, 19:06:30 / Kategori: Allmänt
Nu har jag haft en dålig uppdatering igen men nu blir det inte så mer. Nu har jag kommit hem igen, utan älsklingen :(. Har inte suttit så mycket vid datan därför har det inte blivit någon bra uppdatering, men nu när jag är hemma igen blir det precis som vanligt igen. Det har egentligen inte hänt någonting igår och idag. Igår träffade jag Ida som också är gravid och ska få sin son 24 december, alltså är hon ungefär 2 veckor före mig. De var skit kul att få träffa henne igen för det var ju ett riktigt bra tag sen. Sen idag har jag bara legat och myst med älsklingen och sen har jag åkt hem också. Kom nyss hem har precis ätit lite mat osv.

Nu tänkte jag slänga upp två bilder på min älskling! =)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?