8 November.

2010-11-08, 09:37:54 / Kategori: Allmänt
Lovet är slut och jag sitter i skolan och har precis haft en mattelektion. Har matteprov på onsdag också och jag är inte ens klar, har så mycket att göra kvar så får väl gå hem och jobba lite matte så man är lite med på provet iaf. Föresten, fyfan vad kallt det är ute nu. -10 när jag vaknade imorse, helt sjukt. Får det ens vara såhär jävla kallt, hur jävla kall vinter ska det bli i år egentligen? Kommer ju inte ens kunna gå ute utan att ansiktet fryser till is.
Idag var jag och lämnade kiss på labbet också och se så jag inte har någon urinvägsinfektion eller någonting sånt, får väl se ifall dom hör av sig senare idag eller imorgon på eftermiddagen, annars så är det lugnt.

Denna månad har jag lite saker att göra iaf.

11 November - Barnmorskan.
16 November - Första gången på föräldrargruppen.
17 November - Ultraljud.
26 November - Andra gången på föräldrargruppen.

simone

Skönt med lugnt schema där, utspritt över månaden :)



2010-11-08, 12:42:08 URL: http://fattybom.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?