14 oktober - fortfarande urinvägsinfektion?

2010-10-14, 13:38:42 / Kategori: Allmänt
Nu har jag precis kommit hem efter ännu en skoldag, torsdag idag och imorgon är det redan fredag igen. Bara jag som tycker dagarna går sjukt snabbt? Jag tog ju blodprov och lämnade urinprov i tisdags som jag skrev och jag har tydligen fortfarande eggvita i kisset, urinvägsinfektion fortfarande tydligen men kan man ha någonting annat när man har det någon som vet? Ska iaf ner snart på apoteket och ta ut tabletter eftersom jag var där nyss men då hade inget recept kommit dit än så får gå lite senare igen. Så ska testa ett par andra tabletter ifall det var så att dom andra inte hjälpte. Blodproven var iaf bra så det är ju bra att dom är det iaf.
Nu tänkte jag ta mig en vila och vänta på att klockan ska bli 4 så man ska gå och hämta medicinen och åka och hämta älsklingen i väsby som kommer idag, så idag blir det massa mys med världens bästa.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?