Blir allt som man tänkt sig?

2010-10-14, 14:59:02 / Kategori: Allmänt
Har ni någongång funderat på vad som kommer hända längre fram i erat liv? Det har jag gjort. Jag låg och tänkte lite igår innan jag skulle sova och det är verkligen så himla mycket jag undrar, som t ex.

Vilken dag kommer våran son komma?
Hur kommer han bli som äldre?
Kommer det hålla mellan mig och Emil?
Kommer jag få fler barn?
Hur kommer jag bo?
Kommer jag klara av att gå klart skolan?

Det finns verkligen så himla mycket jag undrar men det blir väl som en överraskning ist. Spännande att få se vad som händer i livet, jag vet iaf svaren på dessa frågor hur jag vill att det ska bli och hoppas att det kommer bli så =)



MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Allt kan man inte styra över, men mycket! Så tror att det kommer bli som du vill <3



2010-10-14, 19:28:40 URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

vicy

gud vilken fin bild på dig sötnos!!! <3



2010-10-15, 22:18:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?