En början på lovet.

2010-10-29, 23:44:17 / Kategori: Allmänt
Det är fredag och lovet har precis börjat, kan det bli bättre?
Har älsklingen här hos mig och vi har umgåtts med Vicy. Först åkte jag och pappa och hämtade älsklingen i Väsby vid 5 tiden och sen åkte vi hem till mig och låg och myste lite, var ju nästan 2 veckor sen vi sågs. Efter lite myspys så kom Vicy hit och vi gick ner och åt på Kina, älsklingen och bästavän, helt underbart. Efter det gick vi och handlade lite gott för kvällen och sen gick vi och bowlade. Älsklingen vann, förvånade? Det vart inte jag iaf. Nu ligger älsklingen i sängen och typ sover och klagar för att jag skriver och Vicy kommer hit snart för hon ska också sova här inatt, tror jag. Nu ska jag pussa lite på min älskling. puss



MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vilket mys! Hoppas ni får en bra helg tillsammans.

Kramar!



2010-10-30, 09:21:57 URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?