Felsms.com så jävla kul!

2010-10-21, 12:56:56 / Kategori: Allmänt
Till: Brorsan
Till: Jonte

Sms: Smög in med Jonte på toan och sög av honom. Shit jag dör, han sprutade sarre på min kjol...
Svar: Vafan går du och berättar för? Det är väl bara att skölja bort det med vatten!
Förklaring: Skulle messa min bästis men råkade skicka till Jonte. Kändes inte så kul.

Till: Mamma

Sms: Jag gillar fan att slicka fitta men Majas fitta går fanimej inte att slicka, fattar du då felet?
Svar: Oj nej jag fattar inte felet. Behöver du hjälp med sånt där kan du väl prata med pappa
Förklaring: Fail... så jävlas mycket fail!!! Till pappa? Javisst, nejdu. Det där messet skulle till en polare för fan.

Till: Min tjej

Sms: Asså seriöst snart dumpar jag henne! Kan hon inte ens raka sig..jag vill inte slicka en jävla djungel!!
Svar: Fy fan vem tänkte du skicka det där till?!!
Förklaring: Skulle skicka till en polare men de hamnade hos tjejen. Som tur va förlät hon mig och har börjat raka sig nu ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?