Hemma med Vicy!

2010-10-22, 23:37:55 / Kategori: Allmänt
Kom hem för ett tag sen med victoria, bussen kom 20 minuter sent dåligt segt. Vi har nyss ätit lite mackor så nu är vi mätta och ska väl kolla film och sova eller något, hon sover hos mig i natt. Mys pys! =)
Lite bilder som vi tog innan vi gick ut :)







felsms.com

Till: Pojkvännen
Sms: Ja, jag sög ju av "H" igår, och de va ... minde gott om man kan säga så? Hårigt och han kom i käften på mig. Sagge som skulle smaka salt, smakade fan .. jag finner inte ens ord. men "gott" va de iaf inte :S hoppas iallafall han njöt!
Svar: hahaha, ja njöt gjorde jag iaf, för du va bra på det. du behöver inte svälja nästa gång älskling. love you <3
Förklaring: Jag skulle verkligen inte skicka till honom .. som ni nog förstod .. det skulle till min bästavän. men ja .. så kan de gå. de va lite pinsamt ett tag efter ;p /Frida
Till: Pojkvännen
Sms: Ja, jag sög ju av "H" igår, och de va ... minde gott om man kan säga så? Hårigt och han kom i käften på mig. Sagge som skulle smaka salt, smakade fan .. jag finner inte ens ord. men "gott" va de iaf inte :S hoppas iallafall han njöt!
Svar: hahaha, ja njöt gjorde jag iaf, för du va bra på det. du behöver inte svälja nästa gång älskling. love you <3
Förklaring: Jag skulle verkligen inte skicka till honom .. som ni nog förstod .. det skulle till min bästavän. men ja .. så kan de gå. de va lite pinsamt ett tag efter ;p



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?