I skolan.

2010-10-15, 11:27:33 / Kategori: Allmänt
Sitter just nu i skolan och hade sovmorgon idag och snart har vi lunch. Inte världens goaste lunch idag men måste man äta så måste man ;). Det är fredag idag och älsklingen är hos mig så år väl se vad man ska hitta på.. Några förslag på vad man kan göra idag? Trött som fan är jag så blir nog hem efter skolan iaf och ta sig en vila så man kanske kan vara vaken ett tag ikväll också och inte somna klockan 10 på kvällen. Jobbigt med en lillgrabb i magen som tar all ens energi, men det får han göra hur mycket han vill =). Gick in i vecka 28 idag också som ni kanske ser i inlägget innan, men nu är det bara 12 veckor kvar. Riktigt spännande!
Har börjat äta min medicin emot urinvägsinfektion nu också, så får väl hoppas nu efter 14 tabletter att allting står bra till nu.
Nu ska jag gå och äta lite lunch, nu är vi två hungriga här =)
puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?