Sista inlägget för idag!

2010-10-19, 20:04:30 / Kategori: graviditeten
Känner hur ögonen verkligen vill stänga sig, men dom får faktiskt vänta ett tag. Att lillgrabben i magen kan ta såhär mycket energi ifrån mig, det är fanimej helt sjukt. Idag hos barnmorskan så började hon prata om att ta en spruta emot influensa eftersom att man är känsligare nu under graviditeten, men jag är sjukt sprut rädd så jag vet inte om jag ska ta den, ni andra gravida har ni eller ska ni ta den? Nu hade jag tänkt att gå och fixa lite inför sovdags och lägga mig och ta det lugnt och sova tidigt så man kommer i tid till skolan imorgon.
Många besökare men inga kommentarer? åh så tråkiga ni är ;)



MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hmm, har inte alls tänkt på det där med influensaspruta. Får fråga BM när jag ska dit nästa vecka. Tog ju förra året men då skulle ju alla ta när det var svinepedemi :P Ska du ta den?



2010-10-19, 22:08:41 URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Ungmamma17

Jag har inte tagit någon spruta och kommer inte göra det heller. :D



2010-10-20, 08:57:37 URL: http://jagalskarmittbarnimagen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?