Tråkig tisdag.

2010-10-19, 12:49:42 / Kategori: Allmänt
Nu har min älskling åkt hem, han sitter just nu på tåget. Bara vänta 1 och en halv - 2 veckor innan vi ses igen, inte ska man deppa eller dagarna går super duper snabbt så snart ses vi igen.
De är tisdag och jag ska snart till barnmorskan och så får man hoppas på det bästa nu att min urinvägsinfektion är borta om det nu är det jag har.
Sitter bara hemma just nu och äter lite yoghurt och ska väl kolla lite på andra avenyn innan jag ska dra iväg och det är ju världens skit väder idag. Blåser och regnar, jag gillar det inte!
Hörs efter barnmorskemötet. puss


Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Grattis till lilla prinsen. Hur mår ni?



2010-10-19, 13:29:15 URL: http://mammaflikkan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?