9 September

2010-09-09, 18:32:32 / Kategori: Allmänt
  • Jag har varit hos barnmorskan.
  • Emil har varit hos mig.
  • Jag har fyllt 18år.

Måndags den 6 September var jag faktiskt hos barnmorskan. Vi pratade bara allmänt om allting och sen så fick jag papper på lite saker. Ska tex ringa och försöka fixa så man får vara med i en grupp med flera som är under 20 och är gravid och får barn samtidigt som mig ungefär, vore ju faktiskt ganska kul det. Prata lite om allt möjligt, höra förlossningsberätelser osv. Lyssnade på lillgrabbens hjärta också, 144 slag! Nästa gång som är om ungefär 3 veckor ska vi börja mäta magen, spännande. :)

Emil var hos mig också, kom i måndags kväll tror jag och åkte hem idag gjorde han också. Skönt att faktiskt ha honom här i några dagar, veta att han finns där vid min sida, att han finns där för både mig och hans son. Kommer kännas jätte tomt utan honom inatt faktiskt, men har ju iaf våran lilla prins att sova med så sover ju inte helt ensam iaf (a) Vi har väl inte gjort nått speciellt, vi var på bio i tisdags och becca var med då också. Kollade på I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR. Den var faktiskt helt okej, igår (onsdags) bowlade vi också. Jag är inte helt världelös på det, men Emil vann med typ dubbelt så mycket hihi. Tack för du kom och tack för allt, du kommer alltid att betyda mycket för mig Emil! :)

I tisdags fyllde jag faktiskt 18 år också känns inget speciellt för mig, kanske är för att man varken dricker alkohol eller röker. Får vänta tills min 20års dagen kommer så man får gå på systemet. ;) Var sjuk på min födelsedag också men det gjorde kanske inte så mycket. Fick en ny telefon men vad för telefon ska man köpa? får panik, har inte valt en telefon än (a). Så om någon har ett mobilförslag, vilket som helst mellan 2000-3000kr så säg gärna till





Bloggar inte så mycket längre som ni kanske märker, låter rätt meningslöst att hålla på och skriva att man varit i skolan och kollat på tv varje dag, skriver då det händer lite saker osv :) så ni får väl kolla in bloggen lite då och då om ni är nyfikna..  Puss&Kram

Zandrea´s Värld, this is my life !

Längtar efter bilder på magen jag :D hihi!



2010-09-14, 22:32:07 URL: http://zandrea.blogg.se/

-

släng upp mer bilder på bebis magen =)



2010-09-16, 16:55:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?