Fredag imorgon och det betyder HELG!

2010-09-30, 23:01:00 / Kategori: Allmänt
Dagarna bara rinner iväg, det är helt sjukt hur snabbt dagarna går! Bara en månad kvar och sen är det faktiskt en veckas lov och då ska väl jag iaf åka upp till Sandviken några dagar eftersom min älskling skaffat sig ett jobb så nu kommer vi inte kunna ses ofta alls, vilket kommer vara skit jobbigt. Men är skit glad för hans skull och stolt över han! :D
Imorgon är det fredag vilket som betyder helg och min älskling kommer till mig imorgon och vi ska ha det super duper mysigt nu för man vet ju som sagt inte när nästa gång blir! Imorgon har man sovmorgon skit skönt är det och slutar tidigare gör jag eftersom att jag ska på möte också och efter det ska jag och mamma åka och kolla på skor, hihi =). Nu ska jag iaf kolla på en film och sen ska jag sova.
Puss&Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?