Graviditetssmycke som bara måste handlas in och testas

2010-10-01, 00:09:36 / Kategori: graviditeten
Den mexikanska bolan eller graviditetspinglan är ett vackert smycke för gravida. Inuti smycket finns en liten xylofon på vilken en liten boll dansar runt och avger ett speciellt svagt ljud när kvinnan rör sig. Genom att bära smycket långt ner på magen kan barnet höra ljudet.

Från cirka 20:e graviditetsveckan kan barnet i magen höra och känna igen ljudet. Det magiska rogivande ljudet lugnar bebisen under graviditeten och efter födelsen känner barnet igen ljudet och blir lugn av det. Kan även hålla i det under ammningen och leka med det annan tid eftersom den härliga färgen, formen och ljudet lockar liten baby och större barn att röra det.

Samtliga bolas är nickelfria och levereras med långt svart halsband.




Någon som har testat att ha en sådan nere vid magen? Jag måste ju bara testa och köpa mig en sån, inte alls dyr. Kostar bara 149kr. Tur att studiebidraget kommit för imorgon ska jag beställa mig hem en sån där dom är ju snygg för den delen =).

Liza |Gravid|

Jag har en Bola, dom är väldigt fina. Man vet ju egentligen inte om de gör någon nytta men de är väldigt vackra hursom. Kolla tradera, där brukar dom finnas ännu billigare..



2010-10-25, 14:48:19 URL: http://lizagood.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?