17 Januari.

2011-01-17, 13:55:29 / Kategori: Allmänt
Vaknade nyss till helt och idag ringde barnmorskan mig. Fredagen den 21 Januari klockan 8 ska jag och älsklingen vara på Danderyds förlossning och så ska jag bli igångsatt om han inte kommer nu här innan vilket vi inte tror att han gör. Imorgon ska jag till barnmorskan en sista gång kvar över 8 på morgonen och kolla allting och få ett papper utav henne också. :)
Snart ska jag och älsklingen åka och handla och sen efter det ska vi faktiskt baka bullar mums eller vadå? Har man fika när det kommer över folk iaf hehe.
Älsklingen ska på arbetsintervju senare också, håller tummarna för att det går bra men det tror jag att det kommer att göra :)
Kommer sakna min mage som bara den, ska njuta nu utav den dom här sista dagarna.

Becca

sv: okey ;)

är du en nattuggla eller en morgonmänniska?? :b



2011-01-17, 17:48:30 URL: http://myranstankar.blogg.se/

Hannah

Oj, den är verkligen fin :)

Har du fått några bristningar nånstans?



2011-01-17, 18:12:04

Jessica ♥ gravid vecka 38

Så fin mage du har :) Och snart har du en ännu finare son :D spännande!



2011-01-17, 20:12:20 URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Becca

sv: hihi själv är jag en månklar nattuggla ;)

älskar att va uppe länge och framför allt att sova läääänge ;) Just nu har jag grus i ögonen och dem kliar som attan :b haha!!



Hade du en bra dag igår?? :D



2011-01-18, 07:47:10 URL: http://myranstankar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?