Hos mamma.

2011-01-09, 18:34:02 / Kategori: Allmänt
Sitter hos mamma nu eller har varit här ett bra tag. Vi har ätit god mat och sen nu lånar jag hennes dator och laddar ner lite filmer. Vi har ju inga kanaler hemma förutom 1, 2, 4 & 6 an och går ju inte så bra tvserier på just dom kanalerna och sen har vi bara en internet sticka och då får man typ inte ladda ner några filmer så tur att usb minne finns alltså. Lär nog fixa internet och tv här nu snart annars kommer man ju inte förstå någonting utav världen senare ;). Snart blir det att gå hem då filmerna är klara så blir det väl att kolla på lite film och bara ta det lugnt nu innan lillen tittar ut :). Vem vet kanske kommer någon bebbe inatt eller vad tror ni? Jag tror att antagligen kommer han den 13/14 eller så blir jag igång satt, spännande faktiskt.

emma - varje dag!

sv: va bra =)



2011-01-09, 20:30:31 URL: http://vildflicka.blogg.se/

Angelica

Nu får bebben ta och ploppa ut tycker jag!



2011-01-09, 23:27:59 URL: http://misscookie.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?