Bio igår på Bröderna Karlsson

2010-08-29, 16:48:58 / Kategori: Musik & Filmer.
Igår var jag inne i stan med Amanda och vi kollade på bio. Vi kollade på bröderna Karlsson och den var faktskt riktigt rolig. :) Har ni inte sett den har ni missat en rolig film. Vi var inne i stan hela dagen igår och käkade donken gjorde vi också. Vi skulle ha träffat Emil men vart ej så för att han var så seg och efter filmen vart klockan så mycket så då åkte vi hem nästan direkt. Så säger då fan det, Bröderna Karlsson borde ni se! :)
En gammal bild på Becca, mig och Amanda som ni kanske märker så håller jag i en ölburk men sånt gör jag då fan inte längre! :D
Puss&Kram

Cecilia

Hoppas att allt blir bra :)



2010-08-29, 20:54:10 URL: http://ceeb.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?