31 Januari.

2011-01-31, 22:20:43 / Kategori: Allmänt
En dålig uppdatering har det varit men nu ska jag försöka att göra det lite bättre utav saken, alltså att uppdatera mera ;). I helgen har vi varit i Sandviken hos älsklingens mamma och lillpluttens farmor. Har väl inte hänt så mycket mer än så och sen har lillplutten börjat le också, så himlans söt är han alltså!
Nu sover äntligen lillplutten efter att ha varit vaken ett bra tag och spytt och bajat en massa så tror han varit lite dålig i magen men nu är allting bättre och inte har han gråtit någonting. Våran son är nog en utav dom lugnaste någonsin, gråter och skriker nästan aldrig, bara någon enstaka gång.
Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem också och han kommer nog vilken sekund som helst och sen blir det sova för min del. Jag skriver mera imorgon och lägger upp lite bilder då för nu har jag ingen ork för det :). puss

♥Veronica, Mamma till Liam♥

Kollade igenom gamla kommentarer från då jag var gravid och hittade dig, jag fick också en liten son :) Hehe så grattis! :)



2011-02-25, 10:55:36 URL: http://thisisshit.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?