Första inlägget 13 augusti

2010-08-13, 16:42:50 / Kategori: Allmänt
Jag tänkte blogga lite om mitt liv och graviditeten. Så till en början ska jag berätta lite om mig själv.
Jag är 17år och är gravid. Går in i vecka 19 imorgon, spännande :) Jag är inte tillsammans med pappan till barnet men hoppas att det kommer funka att vara vänner. Den 5 augusti var jag på ultraljud och allting var bra och det ska bli en liten grabb, skit svårt med namn och den 6 Januari är lillgabben beräknad så man får väl se :).
Bloggen har inte hunnit blivit fixad men det blir den senare ikväll :)
Nu ska jag äta lite, puss och kram!



sara joram

Grattis till lill pojken sara <3 hoppas allt går bra för dig!:-D önskar dig verkligen all lycka! Puss



2010-08-13, 21:55:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?