Lögnare.

2010-08-30, 19:34:06 / Kategori: Allmänt
Varför ska man ens hålla på att ljuga, vart kommer man med det egentligen? Lögner finns inte i min värld längre jag är inte 13 år längre helt ärligt så funkar inte lögner på mig längre. I min värld snackar vi ärlighet, man kommer längre om man är ärlig än att ljuga sig igenom hela livet eller har jag jävligt fel där? Klart man själv har ljugit och hållit på med fjanterier, man vafan när ska folket börja mogna till lite och förstå saker och ting? Så som ni vill bli behandlade utav mig så ska jag bli behandlad utav er. Visst inte är jag världens ängel och aldrig ljugit eller varit otrevlig emot folk utan andledning, men vafan det finns någonting som heter mogna till er!
Nä nu är jag trött på att klaga på dessa människor så nu blir det snart kolla på fångarna på fortet som går idag om jag inte minns helt fel och sen blir det en film eller nått och sova :)
Puss&Kram





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?