2 November.

2010-11-02, 15:01:09 / Kategori: Allmänt
Riktigt dålig uppdatering, jag vet!
Har faktiskt inte haft någon tid att blogga för men nu har jag det så tänkte slänga in ett inlägg..
Igår så vaknade jag och jag och älsklingen planerade att vi skulle åka upp till han igår. Vi kollade tåg osv och då fick man lite brottom. Behövde duscha, packa om allting, äta mat, gå hem till mamma och gå ner till centrum och hinna ta mig till Väsby, men allting gick toppen och vi hann med allting. Sen kom vi till Sandviken så gick vi och handlade lite och åt lite mat, var skit hungrig. haha. Idag vet jag inte alls vad vi ska göra, har hört att älsklingen har pratat lite i telefon men har sovit så hörde inte riktigt men tror att han har planerat någonting iaf. Kommer hem igen på söndag tror jag får väl se. Aja, nu ska jag klä på mig och fixa mig. skriver senare! puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?