18 Oktober.

2010-10-18, 16:53:55 / Kategori: Allmänt
Sitter i sängen med datan i knät och älsklingen sitter och kollar på tv eller någonting i vardagsrummet. Ja vad finns det att skriva, det har inte hänt speciellt mycket, dagarna bara rullar på.. I lördags var vi och bowlade och jag förlorade som vanligt men roligt att komma ut och göra nått än att bara sitta och kolla på tv och mysa, det kan man ju göra när som helst. Är väldigt fattig också så nu får dagarna gärna rulla på lite snabbare så det kan bli den sista så jag får mina pengar. Älsklingen åker hem imorgon eller onsdag, jätte tråkigt tycker jag. Blir så ensamt när han åker hem, men vi syns ju iaf om någon vecka sen igen. :)
Idag ska jag inte göra ett skit bara mysa en massa med älsklingen om han åker imorgon. puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?