20 Oktober.

2010-10-20, 10:55:40 / Kategori: Allmänt
Idag är det onsdag och halva veckan har gått så snart är det helg igen och det är jätte skönt. Blev väckt utav ett samtal utav älsklingen idag, lite full var han men nu ligger han förhoppningsvis och sover.
Mamma sa att det skulle komma blötsnö idag, senare ikväll tror jag att det var. Får se ifall hon har rätt, snö redan brukar den verkligen komma såhär tidigt eller är det bara en tidig vinter? Sitter nu iaf och har handel och har lunch efter det och sen har jag möte, vilket gör att jag slutar lite tidigare idag och det är riktigt skönt så slipper man matten. :) Efter det blir det gå hem och ta det lugnt orkar inte mycket mer än att gå i skolan sen är jag helt slut och sen får man väl se vad som händer till helgen, ska ut och hitta på nått iaf!
puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?