Finns bara negativa saker med rökning, så ge ett försök och sluta rök vetja! =)

2010-10-07, 21:17:05 / Kategori: Allmänt
Jag ska faktiskt nu tala om för er alla rökare där ute att ni borde faktiskt sluta. Ett utav det bästa jag har gjort det är faktiskt att sluta röka, det är skönt som fan. Finns det något posetivt i att röka? kanske om man är sur och irriterad, det gör så man blir lugn igen.
Men tänk då på allt det negativa i det hela.
  • Slösar massa pengar
  • Luktar illa
  • På vintern går man ut och fryser
  • Man dör i förtid
  • Man blir beronde   
    Ja vad finns det mer för nå negativt, men som sagt allting är negativt i rökning.

    Jag har själv suttit i skiten, slösat massa pengar, luktat illa varje dag för helt ärligt att vara rökare då luktar man faktiskt riktigt illa. De går inte att dölja på nått sätt, inte med perfym ingenting!
    Sen alla dom där pengarna, tänk vad annat ni skulle kunna göra för dom. Man har inte råd att röka bara en massa onödiga pengar som går åt helvete.
    Som sagt dom är bra till en sak och det är när man är sur eller irriterad, men nu ska jag säga er. Jag som nu har varit rökfri ett tag mår faktiskt mycket bättre, efter några dagar så har man inte samma sug som man hade förut. Visst jag vart gravid och slutade pga att det inte är bra att röka när man är gravid, men ska jag vara helt ärligt hade det varit såhär "lätt" som jag trodde så hade jag slutat röka för länge sedan.

    Så jag säger bara fimpa cigaretterna, ni kommer tillslut förstå mig om ni tar modet och är tuff och slutar röka! =)



pumpen

Precis som knark då ;) i princip iaf höhö



2010-10-07, 22:47:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?