Ikea!

2010-10-13, 17:37:16 / Kategori: Allmänt
Nu har man varit på Ikea hela dagen. Pappa har köpt en massa nytt till sin lägenhet. Han köpte en brun soffa och en brun fåtölj, skit snygga. Han köpte badrumsskåp och massa småplock också som t ex lite blommor tavlor och massa sånt där. Skönt då har man hela den dagen gjord iaf. Hittade en massa speglar och hittade en till mig när jag flyttar hemifrån, stor och bra. Kommer kunna se mig hur fet jag än blir ;D. Nu längtar jag massor tills jag flyttar hemifrån och måste dit och handla lite till mitt egna hem, fyfan vad kul och vad snyggt jag ska göra det alltså! Får hoppas på en lägenhet snart och om någon har förslag på vart man kan hitta lägenheter runt vallentuna, täby, upplands väsby, sollentuna så säg bara till. =)
Nu ska jag invänta maten och kolla på andra avenyn iaf.. Hörs nog senare ikväll sötnosar! PUSS

Jag idag!

M

I Vallentuna verkar det vara omöjligt att få tag på en hyresrätt. Resten vet jag inte..

Oj, närmare än jag trodde.. Vi kanske har sett varan på mvc utan att veta om det då.



2010-10-13, 18:04:40 URL: http://www.mazlin.se

MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hoppas du hittar en lägenhet snart! Håller alla tummar för dig!



2010-10-13, 18:50:24 URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?