kvällstorsdagsinlägg.

2010-10-07, 20:08:53 / Kategori: Allmänt
Imorgon är det fredag och det betyder helg och är det inte helt underbart att dagarna bara flyger iväg och att det är helg hela tiden. Imorgon har man sovmorgon till 10 också vilket är jätte skönt men slutar däremot sent och det är ju då mindre skönt. Vad ska man göra i helgen tro då, lär ju hitta på nått roligt. Någon som har nått förslag vad man kan göra utom att festa såklart?
Jag har iaf nyss duschat så nu är man fräsch till fredagen och ligger bara här i sängen och är jätte trött, men ska sova snart, skönt som fan ska det bli! Nä nu får vi höras mer imorgon för nu ska jag glo på tv och sova, Godnatt!


Lite gamla bilder tänkte jag slänga upp =)
Jag och vicy


Jag och Jossan


Sommaren -08 jag glömmer ALDRIG


Jemma och jag, atlastiderna man aldrig glömmer!


Becca och jag




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?