Lägenhet? *JATACK*

2010-10-06, 17:38:14 / Kategori: Allmänt
Jag är faktiskt helt beronde av en lägenhet just nu. Jag behöver en lägenhet jag är faktiskt i behov utav en, kan någon bara förstå det! I Januari ska jag få mig en son och ska inte bo hemma. Jag ska bo själv och skaffa mig en egen liten familj men varför finns det inga lägenheter för? en hyreslägenhet, jatack! Känns som att jag söker lägenheter men får aldrig någon, att det ska vara så svårt att få en lägenhet i stockholmslän, vafan nu tycker jag att dom får bygga lite fler hyresrätter, dom får väl tänka lite på oss också! Vi som inte har någon inkomst och inte kan låna några jävla pengar ifrån banken!
Nä nu ska jag äta och sluta deppa, en lägenhet ska jag bannemig få!
KYSS!



Jessica ♥ Gravid

Ja det återstår att se :)

Åh förstår precis vad du menar.. Skit svårt att få en lägenhet, visst vi har redan en så ska väl inte klaga men vill flytta till en annan by och till lite större innan lilltjejen kommer men det verkar omöjligt!



2010-10-06, 17:49:21 URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Usch, det är jobbigt att leta bostad. Vi flyttade nyss till ny stad och höll innan dess på att leta en evighet innan vi kunde lämna gamla stället. Nu bor vi i en 1:a fram till november då vi får flytta in i lägenheten vi köpt. Vi har turen att få lån och kunna köpa men vet att din sits är svår ändå, har varit där allt för många gånger! Hoppas det löser sig snart. Kram!



2010-10-06, 21:11:00 URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?