Rubrik saknas.

2010-10-18, 19:18:02 / Kategori: Allmänt
Nu har jag nyss duschat och ska snart gå och äta lite bullar som jag och mamma bakade igår, riktigt gott! =)
Imorgon ska jag till barnmorskan, blir väl det gamla vanliga, lyssna på lillemans hjärtljud, mäta magen och prata om allt möjligt och sen ska jag ju få kissa och se nu om min urinvägsinfektion försvunnit efter andra medicinen om det nu är det, finns ju andra saker det kan vara men man får väl se.
Min älskling åker hem imorgon och det kommer bli jätte ensamt nu ett tag att få sova ensam och inte ha någon att hålla om, men får väl hålla om en kudde eller nått ist. Nästa gång vi ses så åker jag antagligen hem till honom, var ju ett bra tag sen jag var där så det är väl på tiden, men har ju lov då så har ju lite mera ork då.
Bara 2 veckor kvar till lovet.


M

Jag har också barnmorskebesök imorgon.



2010-10-18, 20:32:53 URL: http://www.mazlin.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?