Rubrik saknas.

2010-10-13, 22:12:02 / Kategori: Allmänt
Tänkte skriva ett sista inlägg nu innan jag går och lägger mig. Jag har precis tvättat bort sminket, borstat tänderna och ja fixat mig inför läggdags. Börjar 08:20 imorgon bitti och har ingen jävla aning om när jag slutar imorgon, mellan 1- halv 4 kanske eller nått. Älsklingen kommer förhoppningsvis till mig imorgon och stannar väl antagligen till lördag eller söndag som vanligt och sen blir det väl jag som åker till honom den 29 november då jag har fått lov och stannar hos han några dagar.
Nu ska jag iaf kolla på mitt nya liv, andra avenyn innan jag ska sova.
Men skriver självklart imorgon igen, god natt!



Massa massa massa avsnitt! 103 totallt. Heeeelt underbart!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?