30 September

2010-09-30, 22:34:06 / Kategori: Allmänt
Ett jävla tjat på dessa jävla magbilder. Jag har bilder på min data men har ingen lust att lägga upp någon just nu. Jag lovar er om ni bara slutar tjata så kommer det komma någon bild här någondag och jag vet att jag har sagt så länge men orkar bara inte att ni ska tjata. Tro mig är inte så spännande med en mage och dessutom har jag nästan ingen menmen =) ..




Anonym om anonyma kommentarer, alltid lika kul =):
dy brydde ju dig jätte mycket när hon hade bilderna du gjorde ju stor grej av de hela så ljug inte :D

Svar: Jag har aldrig sagt att jag inte har brytt mig för det har jag gjort. Jag var på henne jätte mycket förut att hon skulle ta bort bilderna, kommenterade bilderna, gjorde helt enkelt allt för att hon skulle ta bort dom. Så lilla vän jag ljuger verkligen inte jag står för det jag gör! Men du däremot verkar inte stå för vem du är. Fortsätt att kommentera anonymt men inga fler svar får du. Vill du något så stå för vem du är ist men vi behöver inte diskutera allt på min blogg nu och du behöver inte kommentera mera. skriv till mig på fb om det är nått mer =) . Ha det bra.

Zandrea´s Värld, this is my life !

Skit i vad anonyma idioter har att klaga på, de har för lite liv bara och vill kolla in ditt ;)



2010-09-30, 23:30:53 URL: http://zandrea.blogg.se/

Zandrea´s Värld, this is my life !

bra söta du : D hihi. Ja den som väntar på nå gott :D kraam!



2010-09-30, 23:35:04 URL: http://zandrea.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?