Barnmorskan.

2010-09-30, 22:27:07 / Kategori: graviditeten
Igår alltså onsdagen 29 september var jag hos barnmorskan och vi snackade bara lite allmänt om allt möjligt. Jag fick kissa i en burk denna gång också så hon skulle se om jag fortfarande hade eggvita i urinet vilket jag hade men att det börjar gå bort, vilket är skönt för då vet man att det var pga att jag hade urinvägsinfektion. Vi lyssnade på lillgrabben också och hjärtat slog 140 slag och så mätte vi magen och allt växer så som det ska. Skönt att veta att våran lilla prins mår bra i magen. Jag har anmält mig i en föräldragrupp här i Vallentuna också och hoppas att det iaf ska vara någon som är i min ålder i den så det inte bara är massa gamlingar hehe ;)..
Puss&Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?